×
Google-Beoordeling
4.4
js_loader

Geen producten in de winkelwagen.

dfgfgfd

Veel gestelde vragen

VERZENDEN EN AFHANDELING
Boven de € 40,00 worden er geen verzendkosten gerekend, maar wat zijn de verzendkosten onder de € 40,00 euro?
Het klopt inderdaad dat wij boven de € 40,00 geen verzendkosten in rekening brengen binnen Nederland en België. Bij bestellingen onder de € 40,00 wordt er standaard € 5,90 voor DHL in rekening gebracht, ongeacht de hoeveelheid of de grootte van de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?
Standaard gelden onderstaande verzendkosten binnen Nederland:
- € 5,90 bij bestellingen tot € 40,00
- GRATIS bij bestelling boven de € 40,00

Voor het buitenland gelden onderstaande tarieven:
- € 9,00

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?
Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verstuurd en de eerstvolgende dag aangeboden door DHL. In de regel bezorgt DHL uw zending binnen 24 uur nadat het bij ons is opgehaald. Indien u niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden. Mocht u bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kunt u het pakket bij een DHL afhaalpunt ophalen. U ontvangt dan een bericht van de postbode in uw brievenbus waarop staat waar u het pakket kunt afhalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

BESTELLEN

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is inderdaad mogelijk om telefonisch uw bestelling door te geven. Een medewerker zal dan samen met u de bestelling plaatsen, vervolgens krijgt u per e-mail een bestelbevestiging en factuur toegestuurd. U kunt een telefonische order plaatsen via +3-0031408200274.

Een bestelling via de e-mail plaatsen is ook mogelijk maar vergeet dan niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, het is ook mogelijk om producten bij ons af te halen. U kunt via +31(0)40-82 00 274 een afspraak maken wanneer u wilt langskomen.

Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Wij doen er alles aan om onze voorraden goed aangevuld gehouden. Af en toe zorgen de douane voor vertragingen of overmacht en helaas waardoor dat product niet op tijd onze opslag bereikt.

Is er een product uit uw bestelling niet op voorraad dan nemen we contact op met u om een gepaste oplossing te bieden. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het kosteloos nasturen van het ontbrekende artikel of een vervangend product uitkiezen.

KLACHTEN

Ik heb een klacht waar kan ik terecht
Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Orthovitality koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of hebt u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

BETALEN

Welke betaalopties heb ik bij het afrekenen?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDeal: eenvoudig en veilig betalen met uw eigen bankpas in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
CreditCard (Visa en Mastercard)
PayPal: U kunt veilig betalen met uw PayPal en eenvoudig met Creditcard of via uw bankrekening.

Kan ik een papieren factuur krijgen?
Facturen worden standaard digitaal en via e-mail verzonden direct na uw bestelling.

RUILEN EN RETOURNEREN

Bij Orthovitality is het mogelijk om binnen 14 dagen een bestelling te retourneren. In deze periode kun je de bestelling - of een deel daarvan - in de originele pakket verpakking terugsturen.

Retourneren van producten bij Orthovitality via ons adres. Bossweg 7B, 5682 BA, Best

U ontvangt het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. Deze 14 dagen termijn gaat in op het moment dat je de artikelen terug stuurt, of aangeeft terug te willen sturen.

Garantie
Op al onze producten is de wettelijk garantie van toepassing. Zoals de wet omschrijft: Alle producten binnen ons assortiment doen wat je er in alle redelijkheid van kunt verwachten.

Ruilen
Wil je een product ruilen voor een ander product. Zorg dan dat u altijd eerst contact opneemt met onze via info@orthovitality.nl of +31(0)40-82 00 274, zodat u zeker weet dat dit product voldoende voorradig is.

Beschadigd product
Bij Orthovitality doen wij altijd onze uiterste best om ieder product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken. Helaas gebeurt het toch in een enkel geval dat een product beschadigd raakt. Neem in dit geval altijd direct contact op met onze klantenservice.

ALGEMEEN

Waarom zou ik voedingssupplementen nemen?
Voedingssupplementen worden om verschillende redenen gebruikt. Dit kan uiteenlopen van specifieke indicaties tot algemene gezondheid. Bij specifieke indicaties zoals ziekten/aandoeningen, zwangerschap of intensief sporten kan de behoefte van bepaalde voedingsstoffen toenemen. U kunt hierbij denken aan vitamine D3, methyl folaat of eiwitten.

Lukt het u bijvoorbeeld niet om uw voeding te optimaliseren dan zijn de basis supplementen van zoals een multivitamine, magnesium of omega-3’s een verstandige aanvulling.

PRODUCTEN

Kan ik meerdere voedingssupplementen combineren met elkaar?
Ja dat kan. Op een aantal uitzonderingen na kunnen de meeste voedingssupplementen met elkaar ingenomen/gecombineerd worden. Lees altijd goed de productpagina’s op de website, het productlabel en de ingrediëntendeclaratie.

Kan ik na de vervaldatum mijn voedingssupplement toch nog nemen?
De vervaldatum of ten minste houdbaar tot datum staat verplicht vermeld op voedingssupplementen. Omdat de kwaliteit en werking niet gegarandeerd kunnen worden na deze datum adviseren wij om verlopen producten niet meer in te nemen.

Hoe kan ik voedingssupplementen het beste bewaren?
Het is belangrijk om te zorgen dat producten niet worden blootgesteld temperaturen hoger dan 20-25 graden. Koelere temperaturen zijn geen probleem mist de vochtigheid niet te hoog is. Indien een product gekoeld bewaard moet worden dan is een koelkast het meest ideale.

Doe altijd de deksel goed op de pot en vermijd ook langdurige blootstelling aan zonlicht!

Waar kan ik productinformatie vinden?
Alle nodige productinformatie kunt u op de website vinden bij het desbetreffende product. Mocht u toch nog productinhoudelijke vragen hebben dan staan wij u graag te woord. In 2012 is er nieuwe Europese Wet van kracht gegaan waardoor wij helaas niet meer aan consumenten mogen aangeven waar producten voor gebruikt kunnen worden. Bij vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)40-82 00 274.